Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Σε περίπτωση που ευθυνόμαστε εμείς για την παράδοση κάποιου λάθος κωδικού ή προβληματικού προϊόντος, άμεσα σας αποστέλλουμε το σωστό προϊόν με δική μας χρέωση, αρκεί να έχει υπάρξει ενημέρωση από εσάς, την ίδια ή την επόμενη ημέρα από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος σας. Και μας επιστρέφετε εσείς το λάθος προϊόν, την ίδια ημέρα της παραλαβής του νέου, δίνοντας το παλαιό συσκευασμένο στον διανομέα και κάπως έτσι ολοκληρώνεται η αντικατάσταση του είδους.
Γενικά δεν δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων ούτε ανταλλαγή κωδικών, καθώς δεν μπορούμε να έχουμε την πλήρη επίγνωση ότι το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί.

Χρήματα δεν επιστρέφονται, παρά μόνο αν είναι δικό μας λάθος.

Επιστροφές σε προϊόντα που έχουν εγγύηση, γίνονται κατόπιν συνεννόησης τηλεφωνικώς και με την βεβαίωση ότι το προϊόν όντως ανήκει υπό τις συνθήκες εγγύησης. Σε αυτήν την περίπτωση, ελέγχετε το προϊόν από τους τεχνικούς μας και στην συνέχεια αν η εγγύηση καλύπτει την ζημιά, τότε προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος ή μέρους αυτού. (Αυτό ισχύει για λάμπες πολυμερισμού και τροχούς[όχι σε στυλό τροχού])

Σε περίπτωση μη παραλαβής ενός δέματος που έχετε παραγγείλει, μετά από περίπου 20 ημέρες, θα επιστραφεί πίσω σε εμάς. Θα σας καλέσουμε να σας ενημερώσουμε ότι δυστυχώς λάβαμε την επιστροφή σας και χρεωθήκαμε διπλά τα έξοδα αποστολής του δέματος σας. Στην περίπτωση που επιθυμείτε επαναποστολή της παραγγελίας σας με αντικαταβολή, θα πρέπει να πληρώσετε εις διπλούν τα μεταφορικά έξοδα.  Η εταιρίας μας μόλις παραλαμβάνει ένα δέμα αζήτητο πίσω σαν επιστροφή, αυτόματα από το σύστημα ο χρήστης μπαίνει σε μία blackorder λίστα όπου στο μέλλον δεν σας δίνεται η δυνατότητα να ξανά παραγγείλετε με αντικαταβολή παρά μόνο με προπληρωμή.

Σε περίπτωση αγοράς προϊόντων από συνεργαζόμενο κατάστημα, η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη, θα πρέπει να απευθύνεστε απευθείας στο κατάστημα αγοράς του προϊόντος.